tisdag 13 oktober 2015

Andra veckan

Nu har vi inlett den andra veckan med dagis och jobb. Känns precis som förut bara att i stället för att hämta ett barn så är det två, typ. Dagis och jobb går bra så hoppas det fortsätter i samma stil.
Igår hämtade jag ut två paket från posten. En ny bilstol åt C att ha i pappas bil och ett par chelsea boots åt mig ( hjärtsmile). Har länge suktat efter ett par men jag är ganska snål av mig när det kommer till skor och vill ogärna slänga ut mycket pengar ifall det är så att skorna inte skulle passa mig eller att det blir så att dom lämnar oanvända så det fick bli ett par från H&M. Ska köpa ett par sulor att sätta i dom så kommer dom bli helt perfekta eftersom jag tyckte att dom har liite för hårt botten så går man en längre tid med dom kommer man få sjuka fötter.
Igår beställde jag nya sänglampor till sovrummet så nu gäller det bara att få hem ett par nya nattduksbord, fixa en ny sänggavel och få skaffat en sängkappa. Då kommer sovrummet kännas så mycket lyxigare och förhoppningsvis bli så bra som det ser ut i mitt huvud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar