söndag 17 november 2013

Fortsätter en stund till.

Det är tyst här på bloggen men ni kikar in iaf. Väldigt trevligt och kan väl berätta lite smått att igår besökte jag och mina 4 svägerskor/väninnor eller vad man nu vill kalla dom. Ikea och Idea park. Roligt menn kanske lite väl mycket på en dag så när vi väl kom oss till att börja shoppa annat än möbler gick vi endast i några affärer för att sen söka oss hemåt. En julklapp till maken fick jag iaf hem och två hyllor, en ram, två haklappar och en tröja åt C. Det var allt som jag köpte igår. Skulle säkert ha hittat massor med andra saker men i år vill jag satsa lite mer på julklapparna och inte ta något "bara för att" ha något att ge. Åt C har vi inte köpt några julklappar än men vi vet vad vi skall köpa och han är ju så liten att han inte förstår julen än så det sätter ju inte så höga krav på vad man köper heller. Lite lego, nån bok och en eller två traktorer kommer vi köpa. För det är dom leksakerna som går hem här hos oss.
Maken ska få en eller två julklappar till och sen är det några till men inte mer än så.
Jag längtar till julen för att få träffa dom vänner som jag så sällan annars träffar. Alla har ju sin egna vardag och det är inte alltid så lätt att få tider och dagar att passa in.
Bjuder på en bil från C´s 1årsdag.

1 kommentar:

  1. Hej. Du fick en blog award av mig :)
    http://minnaelvi.blogspot.fi/2013/11/blog-award.html

    SvaraRadera