lördag 23 november 2013

I brist på annat

Så skriver jag ett blogginlägg åt er kära läsare.
I morgon ska jag jobba, igen. Jobbade extra 3 veckor och har haft ledig 1, men denna gång beror det på makens jobb eftersom han skulle jobba kväll nästa vecka men böt med en annan så fick jag göra lika. Nå jag slipper (förhoppningsvis) jobba extra till lucia.
Några julklappar har jag shoppat som är på väg hem. Har en del kvar.
Kollade mina youtube klipp på telefonen idag och konstaterade att dom alla dom 25 första förutom 1 hade något att göra med traktorer. 90% av dom började med ordet traktor.

Annars hade jag en häftig dröm inatt. En perfekt dröm. En salig blandning av gamla vänner, halvbekanta, gamla platser, nya platser, en smula av allt och lite till helt enkelt. Hoppas jag har en liknande dröm i natt.
Vi har busat i snön, det lilla som finns. Försökte oss på en snögubbe men C tyckte det var roligare att kasta snöbollar. Pulkan har vi tagit fram även om den här snön inte heller kommer ligga kvar länge.

Tror inte att denna konstruktion kommer fungera den här vinter också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar