söndag 5 januari 2014

Drömmer mig bort..

Jag har fått för mig att vårt vardagsrum behöver lite nya möbler, det behöver bli lite hemtrevligare. Vi har ju ändå bott här i 1½år men jag har inte orkat bry mig eller ens vetat hur jag vill ha det att se ut här men nu har jag fått ett litet hum om hur det ska se ut här. Tror jag.
Jag vill iaf ha en stor byrå hit och den lär inte vara så svår att hitta. Jag har några att välja mellan. Jag tänker mig något i denna stil.




Lite omplacering av dom nuvarande möblerna vi har här och en ny tapet skulle ju inte skada, men eftersom vi just nu är i "rita på allt som går att rita på" så är det nog inget som kommer hända inom dom närmaste åren. Men vi har ju vita, kanske inte så snygga tapeter, så dom får funka tills vidare.


Idag har vi hunnit med mycket. Min bil har blivit färdigskruvad, det tog bara två dagar.. och så har vi burit in ved, varit ute, tvättat kläder och dekorerat tårtor. Lilla Eddie skulle nämligen bli döpt idag och jag hade fått äran att göra tårtorna.
Nu är ju inte pikerandet/ skrivandet min starka sida så det blev ju lite som det blev men i övrig är jag nöjd och tårtorna hade smakat bra som tur är :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar