onsdag 8 januari 2014

Till sonens stora glädje

Så hade mobbo varit och köpt en gammal och väldigt rostig liten traktor. Typ gräsklippartraktor-storlek. Som han ska fixa upp och köra runt med på gården eller kanske är den till Cevin att köra runt med på gården? För det lär väl ta ungefär tills han lär sig köra innan den traktorn rullar igen ;) Nåja sonen var väldans nöjd över mobbos inköp och skulle nog gärna ha suttit och kört och skruvat den hela kvällen om ha så fått.
han sov dåligt i att och ville inte alls somna ikväll. Gissar att det antingen är någon förkylning eller liknande på gång eller så har han benvärk. Om  han släktas sin mor så lär han lida mycket av den sorten i unga år. Så efter lite burana så somnade han äntligen och jag hoppas han sover hela natten utan att vakna.
Själv borde jag också gå och sova.
I morgon ska vi städa och jag ska njuta av att se maken skura wc:n det händer nämligen väldigt sällan. Några planer för helgen tror jag inte att vi har förutom att vi har inplanerat en play date med Cevins kompis Alexa, har vi tur får vi hem vattenkoppor i samma veva vilket skulle sitta riktigt bra tycker jag eftersom jag meddelade min chef att jag står över vinterledigheten om två veckor och tar ut den i sommar i stället. Passar för alla mycket bättre så och jag och maken har en chans att få ha lite semester på samma gång då.

Min tv-sticka från Watson fick jag idag också så den ska jag berätta om nån dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar