torsdag 14 januari 2016

Träning

Alltsååå... jag har försökt x-antal gånger att komma igång med träningen igen efter ett allt för långt uppehåll p.g.a diverse olika saker. Men det brukar väl vara så att när det nya året börjar så börjar också en träningshets bland folk. Och den deltar även jag i.
Drog igång igen i måndags men jag kör endast med Youtube- klipp eftersom det är lite knepigt att slippa iväg när gubben jobbar kväll två veckor i rad så man får göra det bästa av situationen helt enkelt. Vaknade på tisdagen med väldigt sjuka ben men tränade ändå på kvällen vilket gjorde att jag knappt kom mig ner för trappan i går på morgonen, haha. Så igår och idag har jag haft vilodag men i morgon har jag tänkt köra ett pass igen på kvällen. Finns ju så otroligt mycket olika träningsklipp och för mig som inte tränat på väldigt länge så räcker ett 30 minuters klipp gott och väl.
Gärna skulle jag börja gå på gym ca 2ggr i veckan men det är nog lättare sagt än gjort. Det ska passa in med allt annat men vill man så brukar det ju gå att lösa på ett eller annat sätt iaf så v får se vad tiden utvisar.

Nästa vecka börjar vi på med en ny rutin som innebär att både dagis dagen och jobbdagen börjar en timme tidigare än vanligt. Så vi får se hur det börjar gå men det blir nog bra tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar