tisdag 17 december 2013

Trötter och Watson

Känner mig mer eller mindre död idag. Hade en dålig natt men e lite som hade dålig mage och pruttade så hela sovrummet luktade skit, vaknade 04:30 för att tro att jag måste byta kakkablöja men nej, det var nog bara mera pruppar. Ingen av oss somnade om och klockan 5 kom pappas alarm på. Gjorde egentligen ingenting eftersom att jag ändå börjar kl. 6 både idag och i morgon. Tycker bara att det är roligt att få vara med från början av dagen och inte stampa in där i mitten när allt börjat lugna ner sig. Det vore jag också denna gång om det inte vore för att jag jobbar till 16:30-17:00 dessa dagar. Med andra ord hamnar mitt jobbsaldo på 10,5-11h på en dag. Nå, det är ju snart jul och efter julen lugnar allt ner sig igen. Torsdag börjar jag vanlig tid (tror jag) och fredag vet jag inte, beror på ifall maken fortfarande är hemma med sin dunderförkylning eller inte. Vi ska egentligen ha Cevin på reservdagis två dagar (torsdag, fredag) men om pappa är hemma får även C vara det. Annars skulle jag börja 9 och åka med C till dagis till kl 8 för att hinna vara med en stund innan jag åker till jobbet. Hoppas lite i smyg att maken är hemma resten av veckan och om det fortsätter i samma stil, lär han nog vara det.

Nog om jobbet.
Idag fick jag mejl om att jag får vara med och prova Watson. Eftersom jag är buzzador så för jag prova gratis saker ibland. Denna gången hade jag tur att få vara med och prova Watson. Kampanjen börjar först i mitten av januari men det ska bli riktigt spännande att se hur det fungerar och om det lever upp till mina förväntningar.
Watson kan man använda till sin tv, dator, telefon eller ipad/surfplatta. Man får köpa en internet sticka som man sätter i t.ex sin tv och sen får man se dom kanaler man vill. Man kan även spara program för att se dom senare. Eftersom jag är buzzador får jag internet stickan gratis (värde 99€) och vi får använda den hur mycket vi vill under en månads tid. Efteråt om vi vill fortsätta använda den är det bara att göra det genom att anmäla det till Watson och för en liten summa i månaden får vi många fler kanaler att se på.

Vill du också bli en buzzador och få möjligheten att prova olika saker helt gratis? Då går du bara in HÄR och fyller i dina uppgifter och sen är det bara att vänta på att du blir erbjuden en kampanj och hoppas att du får delta i den. Du kan även nämna att jag tipsat dig där, då skriver du bara in att Thefee tipsade dig om att bli en buzzador.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar