torsdag 15 januari 2015

I morgon kanske? Eller nästa vecka?

Borde verkligen ta tag i träningen igen. Min kära mor köpte för nån dag sedan en tidning som hette " träningsbibel". I den fanns ett program man kunde träna efter, bilder och förklaringar exakt hur du ska göra dom olika uppgifterna och det var olika uppgifter för vinter, vår, sommar och höst ( om jag minns rätt). Satt och bläddrade lite i tidningen en dag och visst blev man inspirerad av att börja träna igen. Köpte även samma tidning åt mig själv idag för att kunna göra övningarna hemma. Några minuter per dag borde jag väl ha tid att avvara för lite träning? Maten borde jag väl också lägga lite mer tid på och göra lite nyttigare. Dom senaste dagarna har jag tänkt mycket på vad som skulle gå att ändra på t.ex få in lite mer träning i vardagen ( förutom att skotta snö och bära in ved), göra lite nyttigare mat (iaf åt mig själv eftersom resten av familjen inte är likasinnade ;) ) och för tillfället så borde det inte vara någon i familjen som är i behov av nya kläder. Jag har ju tänkt uppdatera min garderob lite efter att vi sålt klart på loppis så tills det lär det inte bli köpt några nya kläder till mig själv innan det.
Nå det borde ju vara den lätta delen av det här med att börja med nya saker. Nu ska jag sitta och surfa lite på bra tips hur man kommer igång med träningen igen och så får jag väl ligga och läsa min tidning. Det bästa var ju att dom hade en laxpaj i slutet på tidningen som såg så god ut så den måste jag absolut provlaga nån dag.
vill du också ha denhär tidningen hittar du den åtminstone vid CM eller Prisma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar