måndag 12 januari 2015

Ny vecka igen.

Måndag igen. Gillar inte kylan som infinner sig några dagar åt gången för min del skulle det räcka med -5 grader resten av vintern.
Nå resten av veckan har vi lite planer. Några besök till loppis för att hålla koll på vårt bord, mamma-barn har jag tänkt vi ska gå till i morgon, hälsa på Hannie med familj, handla mat, gå på klassträff och kalasa lite. Längesen vi haft så mycket att göra på en vecka.
Igår satt jag hela kvällen och fixade ihop en bättre lista för mina loppissaker. Min första var inte alls bra eftersom den bara blev nerklottad på ett papper i all hast. Den nya är fint skriven på datorn och utskriven med plats för att fylla i med mera saker. Måste nog säga att jag aldrig i min vildaste fantasi skulle ha trott att jag skulle så mycket att sälja. Bordet delar jag med min kära mor som har minst lika mycket att sälja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar