torsdag 1 januari 2015

Det nya året 2015

Årets första blogginlägg på årets första dag. 1.1.2015.
Vissa har väl satt nyårslöften men det har jag slutat med. Jag glömmer ändå bara bort dom. Jag kommer fortsätta det här året med att ta en dag i taget med siktet inställt på att överleva dagen med allt trotsande.
Första dagen på det här året så har vi inlett med att städa. I morgon ska vi och spana in vårt loppisbord och så får vi handla present åt en tjej som firar sin andra födelsedag. Så roligt med barnkalas!
Vi firade in det nya året med att maken fick formatera min dator ( så kanske den överlever även detta år?) och se på Hitta Nemo. Spännande nyår eller hur ;) Så ser livet som småbarnsförälder ut. Trots att båda barnen sov. Vi orkade hålla oss vakna till typ två minuter över tolv men sen fick dom ha det.
Det nya året har endast blanka sidor(till och med min dator är helt blank på saker).  Det blir dom vanliga kalasen med ett extra och det blir ju Melissas ettårskalas. I morgon har vi dock ett rådgivningsbesök eftersom fröken i huset blir hela 3 månader i morgon. Har ingen aning vart dom månaderna tagit vägen. Tänker inte planera några storartade saker till att börja med detta år. Vi får se hur det blir till sommaren och hösten men nu är det nog bara lugna puckar och en dag i taget som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar