lördag 15 mars 2014

15.3 en inte så speciell dag.

Jag överväger lite ifall jag borde öppna bloggen igen för allmän läsning. Jag är ju ingen aktiv bloggare och gillar heller inte att sätta ut bilder på Cevin eftersom man aldrig vet vem som kan kopiera bilderna och helt plötsligt så hittar nån dom på någon annans blogg och säger att det är deras barn. Jag är väl nog lite av en hönsmamma om vi säger så. Men å andra sidan så är det ju igen frågan, varför skulle det vara just mitt barn dom stjäl bilderna på? Det finns miljoner som sätter upp bilder på sina barn dagligen och det händer inget med dom bilderna. Hmm, tja kanske jag öppnar den en stund igen och ser hur det börjar se ut. Kanske kommer det bilder, kanske inte.
Iaf så har vi varit och shoppat lite idag. Det blev nya skor och världens skönaste tunna sommarbyxor till mig. Slutförsäljning när den är som bäst helt enkelt! Ännu bättre blev det ju när gubben i affären tog -70% på skorna i stället för -50% som det stod på lappen.
I morgon hoppas vi på fint väder för iaf ved måste vi bära in och sen kanske vi tar oss e promenix fast jag såg att det kommer blåsa ordentligt i morgon så vi får se hur det blir med den saken.
Vår cooling förra vintern. Då vi faktiskt hade snö den här tiden på året ;)
Nya solbrillor borde vi skaffa åt killen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar