fredag 14 mars 2014

Update

Länge sen sist. Mycket har hänt eller nja inte egentligen.
Jag har haft två förkylningar inom loppet av tre veckor plus en överansträngd arm, som fortfarande inte är bra men lite bättre än den var förra veckan. Nå eftersom det är höger arm som jag använder mest hela tiden så lär det väl ta sin tid innan den blir helt bra.
Jobbet suger, som vanligt. Maken är bortrest över helgen och vi har inga planer.
Cevin har fått en balanscykel så han gillar läget väldans mycket! En ny dammsugare har vi köpt men inte någon häftigare investering har vi gjort den senaste tiden tror jag.
Jag väntar på sommaren. Börjar tröttna på att inte veta vad man ska sätta på varken sig själv eller sonen.
Fick hem mina leggings idag som jag beställde från H&M för några dagar sedan så dom ska jag prova och hoppas att dom passar perfekt. Annars tror jag nog jag sparar dom tills jag fått den snygga vältränade kropp jag suktar efter. Men för att kunna fortsätta med den eller börja om med den så borde jag bli helt frisk först och få min arm att bli bra så det inte gör ont varje kväll när jag kommer hem från jobbet.
Men nu, bastu! Vi hörs, nångång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar