måndag 24 mars 2014

Promenader

Jag gillar inte att springa. Mest för att jag inte kan springa på asfalt och mer eller mindre måste göra det för att komma nån vart. Jag tar hellre en promenad eller cyklar om vädret tillåter då kan ju även Cevin följa med.
Ikväll blev det en promenad med Elin och Igor. Min app verkade inte vara riktigt med på noterna och hoppade av och på och till sist ville den inte alls vara med utan lämnade mig mitt på vägen och jag lämnade med en kilometers bortfall. Kan ha varit mera eftersom tiden inte stämde heller.
Förra gången när jag var gravid var det ju sommar, höst och vinter. Nu blir det vinter/vår, sommar och höst. Det resulterade lite i att jag var väldigt lat förra gången och när hösten kom så slutade även promenaderna. Men den här gången jag har tänkt att (förhoppningsvis) inte gå upp så mycket i vikt och försöka hålla igång med promenaderna så länge det går och även i sommar försöka mig på att cykla så länge det går. Man vet ju aldrig om foglossningen slår till eller ryggen ger upp så vi tar en dag i taget.

Två dagar innan Cevin kom <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar