lördag 22 mars 2014

Soliga lördag

Värdet har varit på topp om än lite blåsigt. Vi har promenerat, byggt lego, skruvat traktorer, kokat mat, skruvat lite mera traktorer, satt mamma i bur och en hel del annat. Det var en trött kille som somnade ikväll så lugnet har lagt sig i stugan. Dom har absolut inget att se på tv såå..
Idag har jag lite funderat på vad jag vill göra efter den här graviditeten. Jag är ganska så säker på att jag inte vill ha fler barn. Två känns som ett bra tal. Om det då blir två pojkar eller en pojke och en flicka får vi vänta och se. Jag vill ha tid för barnen och kunna unna dom saker. Efter den här graviditeten vill jag skaffa kroppen jag drömt om nu i flera år. Jag vill få allt att rulla på med familjen, träningen och jobbet. Det är det som jag vill ha i min framtid sen är det väl ödet som avgör hur det går med var och en av sakerna men drömma och planera kan man alltid.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar