torsdag 27 mars 2014

Känner sig nöjd

Natten gick även den här över förväntningarna och Cevin vaknade endast två gånger varav en troligen var en dröm. Han var sammanlagt vaken kanske 10 minuter? Typ som vanligt med andra ord så det har faktiskt gått (än sålänge) riktigt bra att ha bort tutten. Få se hur det går i morgon när han ska vara hemma med pappa, borde man gömma dom så bra att ingen av dom hittar dom? ;)
Efter jobb och dagmamma tog vi en promenad på 7km och sen bar vi in lite ved och hackade sönder vår väg med ett järnspett och sen försökte jämna ut den så bra det gick. Vår väg är riktigt hemsk på vissa ställen med STORA guppor så hela bilen gungar när man kör härifrån. Så vi försökte på bästa vis fylla dom största guppen så bara att vänta och se vad maken säger om vårt fixande när han kommer hem från jobbet. Om jag orkar vara vaken till det. Tvivlar.
Fick faktiskt förgyllt min dag i jobbet idag också innan jag åkte hem. Det krävdes något så litet som att jag fått större byxor att ha i jobbet!! Fatta vilken lycka när jag snart inte ens få fast dragkedjan på dom byxor jag har nu.
Idag firar vi även 5 år som förlovade <3 Fattar inte vart alla år tar vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar