lördag 29 mars 2014

Baka bullar

Oj vilken härlig dag det har varit! Solen har visat sig och det har varit det perfekta vårvädret.
Det var tidig väckning men det gjorde inte så mycket eftersom jag stupat i säng redan 21:15 igår ;) Hoppas på att piggna till lite nu när vi inleder vecka 16.
Vi har hunnit med mycket idag. Städa, baka, promenera, tvätta fönster, måla lister, tvätta kläder, kasta in ved och bygga lite lego.
Känner att jag kan njuta av morgondagen om den så blir spenderad i soffan hela dagen. Tror dock att det är ett kaffebesök nånstans inbokat av maken.
Som bäst väntar jag på att bastun ska bli varm på samma gång som jag njuter av lite B&J frozen yogurt. Är inget jätte stort fan av deras glassar mest pga prisklassen men tänkte att man nog måste testa den här en gång för att se hur den smakar. Helt okej men inget jag skulle frossa i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar