måndag 31 mars 2014

Fattar inte?

tycker jag inte gör annat än sover och ändå går jag och gäspar med jämna mellanrum. Jag sover (oftast) 9 timmar per natt annars är jag helt död. Visst vaknar jag några gånger under natten när Cevin har ljud för sig eller vaknat och nu verkar han även ha dom sista tänderna på gång? så nu är sömnen sämre för hans del. I natt var han vaken minst 1 timme vet inte exakt hur länge men jag var helt död i morse och skulle mer än gärna ha ignorerat alarmet och sovit vidare.
Nåja dagen börjar nå sitt slut och jag kommer nog snart söka mig i säng. Vi tog en kvällspromenad med mommo och det var en väldigt trött liten herreman som jag lag i sängen för att sova ikväll. Tog inte många minuter innan han sov.
I morgon ska vi handla mat och så gissar jag att Cevin vill var ute en stund efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar