tisdag 1 april 2014

Cravings

Mina cravings den här graviditeten vet jag inte riktigt vad jag ska säga om. Det enda som hållit i sig mer än några dagar max en vecka är ruispalat. Det är ett måste varje morgon. Två rostade ruispalat med smör och ost på och till det ett glas apelsinjuice.  Det har jag nog ätit i flera veckor nu.
Min första graviditet var det salt gurka som gällde och apelsinjuice gick inte alls. Så en liten skillnad är det ju iaf. Får se om det skiljer något på könen också eller om vi får en lillebror.
Idag har vi iaf handlat mat och gått en kort promenad för att se ifall det skulle råka finnas en grävmaskin här nära men den hade åkt hem. ( det visste jag nog redan när vi gick dit men det finns mycket annat att se på så det hade ingen skillnad).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar