söndag 27 april 2014

Helgen

Soligt och varmt på lördag, halvtaskigt på söndag? Solen lyser inte direkt men på den lite varmare sidan är det ju trots allt.
Den yngsta i familjen sover och när han vaknat har jag lovat att jag ska stå beredd med kläderna på för att ta dendär cykelturen som ha tjatat om hela förmiddagen. Kan lova att skulle vi ha tagit cykelturen innan tuppluren skulle det ha blivit en kombinerad cykeltupplur. My ass is gonna kill me..
Om 1,5 vecka, cirka. Har vi nästa ultraljud. Jag är redan i vecka 20 och fattar inte hur det kunnat gå så fort! Snart har vi en bebis hemma och oj så liten h*n kommer vara jämfört med storebror. Jag har ingen aning om vilket kön bebisen i magen har. Vissa dagar är det helt klart en tjej nästa dag är jag helt 100 på att det nog är en kille till. Graviditeterna har inte varit lika alls men det ger ju ingen garanti för något heller. Jag väntar ju inte samma barn igen. Kan inte finna någon liknelse alls mellan dessa graviditeter. Jag hoppas att skrutten som bor i magen vill visa vilket kön h*n har för oss. För den här gången vill jag så gärna veta!
Nu ska jag förbereda mig inför vår cykeltur.
Bebismagen vecka 20 (19+0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar