söndag 27 april 2014

Sova

För min del är det här med sömn väldigt viktigt för tillfället. Jag verkar nästan kunna sova hur mycket som helst och kan nästan somna när som helst. Det känns ju lite surt att gå och sova när klockan är 21 och solen fortfarande lyser men för att få mina timmar sömn som jag behöver så är det bara att göra det. För att vila på eftermiddagen kan jag drömma om!
På helgerna kan jag vara vaken lite längre för då behöver jag ju inte stiga upp klockan 5 heller och då kan jag även ta en tupplur på samma gång som Cevin.

Väldigt ofta på kvällarna när jag går och lägger mig i sängen så börjar bebisen med något träningspass. Det är fortfarande ganska lugnt på dagen men på kvällen börjar h*n. Det är så mysigt att ligga där i sängen och känna hur h*n håller på där inne. Och om h*n får till en riktig karate spark/slag så kan man faktiskt känna en buff utanpå magen också <3
Nå nu ska jag fundera på lite namn innan det är dags för mig att söka mig till sängs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar