måndag 28 april 2014

Min hemliga beundrare.

I morse, i jobbet. Som vanligt sockrar jag grisar för fulla muggar och dom andra får sälja dom. När jag stod i packrummet och skivade lite bröd sa en av mina jobbarkompisar att det var en ung pojke som varit inne och köpt 3 grisar och undrade ifall jag var i jobbet eftersom han sett min bil. Visst var jag där, men i andra änden av byggnaden.
Nå jag hade ingen aning om vem denna "mystiska" man/pojke var som varit inne eftersom min jobbarkompis sa att hon inte sett honom där tidigare.
Så ni kan ju gissa vad jag gått och funderat på hela dagen ;)
Vår dagmamma har varit sjuk idag och är ledig även i morgon så Cevin fick vara hemma med pappa idag och i morgon har han mommo dagis. Jag skulle haft utvecklingssamtal med dagmamman, som man ska ha en gång om året, ikväll men det blev ju inte av. Min kära svåger skulle ha agerat barnvakt eftersom maken plötsligt hamnat på kvällsjobb i stället. Så jag fick ju ringa och meddela att han inte behöver komma ikväll. Han tyckte åt mig att jag borde ha betjänat honom idag när han var och köpte grisar, så tja det var min hemliga beundrare det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar