onsdag 9 april 2014

Kom igen..

För tredje gången i år känner jag hur näsan blir täppt, hostar och harklar mig stup i kvarten och det är bara att konstatera att än än gång har förkylningen hittat mig. Tror jag var förkyld sammanlagt 2? gånger när jag väntade Cevin. Då var ändå maken i militären och förkyld varje gång han kom hem typ. Och jag blev aldrig smittad. Nu verkar jag plocka åt mig alla förkylningar jag hittar.
Cevin sov iaf bättre i natt men har även han börjat snora lite men än så är det nog hostan som är det jobbiga.
Jag har suttit och kollat runt på olika frisyrer eftersom jag vill ändra mitt tråkiga långa hår igen än gång men denna gång vill jag veta själv hur jag vill ha mitt hår. Förra gången jag gjorde en större förändring så gav jag ju frisören fria händer och det resulterade i detta:
Före
Efter.

Gillade inte alls luggen det minsta och ÄNDÅ klippte jag den IGEN när den växt så mycket att jag itne visste riktigt vad jag ville göra med den. Nu har den växt ut igen och denna gång tänker jag INTE klippa lugg igen.
Har inte hittat exakt vad jag vill ha än men jag tror ändå jag kommer beställa tid till frisören i morgon så får jag leta vidare hur jag vill att mitt hår ska se ut den här gången. Vill ha nått lite mer sommaraktigt  och fräscht. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar