söndag 13 april 2014

Puff, så kom den!

I helgen har vi mest slappat. Ett kalas har vi varit på, hämtat allergimedicin åt fadern i huset med sin pollenallergi som jag börjat tro att jag också fått en släng av? Och haft besök av min barndomsvän som hade april i vår bröllopslek (hon som dessutom var toastmaster). Lite har jag petat i blomrabatten så antingen har jag rivit upp ogräs eller så har jag rivit upp alla blommor som fanns där ;) Det lär ju visa sig.
Magen har växt något enormt den här veckan och trots att jag försöker gå på promenader minst 2-3 ggr i veckan så har flåset inte direkt blivit bättre. Det märks att man blivit större.
Min navel har även den "ploppat" ut, syns inte så mycket än men ibland syns det riktigt bra. Med Cevin "ploppade" den ut kanske nångång runt v.30 minns inte exakt men väldigt mycket senare iaf.
vecka 14
vecka 18

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar