tisdag 22 april 2014

Feber och rådgivning

Cevin har fått feber, igen. Snoret rinner även det så jag antar att det är förkylning på gång nu. Suck, tycker han har varit mycket sjuk den senaste månaden. Ska jag se något positivt i det hela så är det väl att maken jobbar kväll alltså åker till jobbet ca 14:30 och jag slutar ju klockan 14 så vi hinner typ mötas i dörren, dra igenom läget och sen åker nästa iväg till jobbet. I morgon än kommer Cevin vara hemma men om han inte har någon feber då så kanske han kan åka till dagmamman på torsdag.

Hade tid till rådgivningen idag. Skönt så fick jag klaga lite över min rygg så nästa vecka ska jag se ifall jag skulle kunna få skippa några uppgifter i jobbet. Annars om ryggen blir värre så blir det nog sjukskrivning några veckor för att vila upp ryggen för att kanske sen kunna jobba tills semestern börjar, men det återstår att se. Hade ju foglossning förra gången också men då mera i höfterna och inte direkt i ryggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar