onsdag 30 april 2014

Glada vappen!

Jag har firat vappen mer eller mindre hela dagen idag. Eller tja firat och firat. Munkar har jag sockrat några tusen av samt en del grisar. Jag körde ju dubblaskift igår så jag började först kl 6 på morgonen och jobbade till ca 14, hem en sväng för att laga mat och sova innan jag stämplade in till nästa skift kl 23:50.
Runt 8:30 stämplade jag ut igen för att åka och köpa ett kaffepaket innan jag styrde kosan hem till mina två män. Pappa och Cevin väntade glatt på mig eftersom pappa haft feber var han hemma idag och vår dagmamma är sjuk så det passade bra att Cevin fick vara hemma han också idag.
Några timmar sömn fick jag idag innan vi åkte och handlade mat, för det behövdes verkligen!
I morgon har vi inplanerat en tur till mommo och moffas så Cevin ska få hitta nya pinnar (som att vi inte har tillräckligt med pinnar här hemma?) för en gick av idag och sorgen var väldans stor.
Kan inte direkt säga att min rygg gillat allt diskande och böjande dom senaste dagarna för ikväll är det nog bara soffa som gäller med en kudde mellan benen för att lindra foglossningen lite. Hade väldigt svullna ben och sjuka fötter när jag kom hem så gissar nog att det kommer bli ännu värre med den saken när den riktiga sommarvärmen kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar