torsdag 3 april 2014

Upp och ner dag

Hade tänkt ut igår hur min arbetsdag och kväll skulle se ut när jag kommit hem från jobbet eftersom jag visste vad jag har att göra i jobbet idag och var jag ville ha ut av kvällen.
Men ja, det blir ju aldrig riktigt som man tänkt sig. Vaknade i natt av att Cevin ville i vår säng vilket han ofta vill och direkt jag tog i honom visste jag att han hade feber. Han var riktigt varm och att åka till dagmamman var inget alternativ idag.
Jag åkte till jobbet som vanligt medan pappa fick vara hemma med Cevin till klockan 14 då vi kommit överens om att jag slutar jobbet och kommer hem så han får åka till jobbet. Så klockan 14 stämplade jag ut när jag egentligen har två timmar kvar att jobba och på torsdagar brukar det vara lite extra på eftermiddagarna men, det får vänta till en annan dag.
Kvällen har dock gått väldigt bra och vi har städat och inga sura miner eller gnäll och det var en väldigt trött kille som somnade ikväll.
Som bäst håller jag på att ploppa håret. Aldrig gjort det förut så blir intressant att se resultatet :) Bilder får ni ifall det blir bra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar