fredag 25 april 2014

Den dåliga sömnen

Oj så dåligt jag sovit den här veckan. Tycker ändå att jag orkat helt ok men visst vore det skönt att få sova helt ostört en hel natt. Skulle nästan ge pengar för något sånt. Sjuka ben och trött kropp har jag haft den här veckan och så även ryggen eller foglossningen som visar sig både mer och mindre.
I natt var det vakande 1-2 timmar, orkade faktiskt inte kolla på klockan i natt. När äntligen "snurututtin" somnade igen och inte vaknade på samma gång jag steg upp vilket han gjort varje dag den här veckan ( alltså mellan 4-5). Vågade inte ringa på första pausen kl 7 utan väntade till kl 9 och skickade ett meddelande men inget svar. Väntade till kvart före 10 och ringde, jo dom hade just vaknat och Cevin skulle snart åka till dagmamman. Hämtade honom efter jobbet kl 14 och då hade han även på dagen sovit 1 timme. Gissar att han sammanlagt sovit minst 12 timmar i dag/natt. Jag fick väl sova kanske 5timmar?

Väntar bara när förkylningen ska bryta ut för min del. Gissar där på måndag för att vara riktigt jobbig natten till onsdag när jag ska jobba hela natten och sockra munkar. Nå kan ju hoppas att jag har turen på min sida och slipper den här förkylningen som Cevin har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar