torsdag 3 april 2014

Crocs

Ja alltså Crocs. Jag har aldrig varit någon fantast av dessa skor eller vad man nu ska kalla dom men nu har jag faktiskt funderat på att köpa mig ett par. Ifjol slängde jag bort två av mina sandaler för att dom var sönder. Jag har ett par billiga från H&M kvar men mina fötter hålls inte kvar i dom utan halva foten är utanför när jag går med dom. Jag letade hela sommaren ifjol men hittade inga nya. I år, eftersom jag är gravid, tror jag av någon anledning att mina fötter kommer se ut som två tjocka korvar. Så att köpa ett par nya sandaler i år känns onödigt eftersom jag inte vet om dom ens passar i sommar. Så därför funderar jag på att köpa ett par Crocs i stället. Dom får mina korvfötter plats i och dom kan jag även gå runt i på BB senare. Nu är ju då frågan vilken färg ska jag köpa och blir det ett par vanliga Corcs eller blir det typ ett par flipflops? Hmm, tror ett par vanliga skulle vara bättre men då är ju frågan, vilken färg?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar