torsdag 1 maj 2014

Klädproblem

Ja alltså min mage växer (no shit) och kläderna blir för små (no shit igen). Med kläder är jag väldigt snål av mig och köper hellre åt Cevin och åt bebisen i magen (som visserligen bara fått två bodyn so far). När jag väntade Cevin köpte jag 3 plagg som är ämnade för gravida. Två par jeans och en kofta. Denna gång har jag ju inte så stor nytta av två par jeans. Det ena paret kommer jag inte kunna använda efter sommaren och har jag tur så kan jag använda det andra paret. Tror det blir köpt kanske ett par jeansshorts för gravida till sommaren kanske ett eller två par vanliga men mest tror jag nog jag kommer bo i klänningar i sommar känns det som.
Det är svårt att hitta snygga klänningar för gravida eller icke gravida som faller mig i smaken och i prisklassen. Borde ta en vända för att kolla ifall man hittar lite mer gravidvänliga kläder nånstans till ett vettigt pris.
I morgon ska jag, om jag minns, beställa tid till frissan men nu är det dags att söka sig till sängs så jag orkar upp och jobba en dag innan vi tar två dagar ledigt igen ;) Skönt om nån frågar mig!
Finns det annars någon annan gravid där ute som läser min blogg får ni gärna tipsa om bra ställen man hittar snygga och relativt billiga gravidkläder!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar