lördag 31 maj 2014

pussel

Här hos oss är vi inne på e bygga pussel - period. Oftast samma pussel sådär e 50 ggr dagligen. Så idag när jag var till stan köpte jag två nya så vi har nått annat än det där 6 bitars nalle puh pusslet att bygga.
Två t-shirts köpte jag åt mig själv att ha i jobbet eftersom jag inte verkar få några större arbetsskjortor hur vi än försökt. När jag väl fick ett par var dom 3 nummer större än vad vi beställt.. Så nu skiter jag i att försöka få större storlek mera och kör med vanlig t-shirt i stället så får vi se hur det går.
Provade den blå klänningen idag från Lindex. Kändes riktigt skön och lagom lång men ändå inte riktigt som jag ville ha den. Den skulle gärna ha fått forma sig lite efter kroppen för att framhäva bebismagen mer så den fick stanna kvar i affären.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar