söndag 1 juni 2014

Vecka 25

Jag har inlett vecka 25 och har ingen aning om vart veckorna sprungit iväg? Ca 15 veckor återstår kan vara mindre men troligen mer. Gick ju 12 dagar över med Cevin och det skulle säkert ha blivit mer om inte dom skulle ha satt igång förlossningen.
Nästan alla magbilder jag tog förra graviditeten har ju på något konstigt sätt försvunnit trots att dom blivit sparade på flera ställen. Så det är lite knepigt att få till någon jämförelsebild. Dom bilder som är kvar så vet jag inte exakt vilken vecka dom är tagna i men utifrån datum borde domhär två vara ganska i samma veckor.

Första graviditeten ca. vecka 24-26
Andra graviditeten vecka 25
Lite svårt att jämföra bilderna (och lite lustigt att jag har randigt på båda bilderna) men i mina ögon ser jag rundare ut denna gång troligen för att magmusklerna inte var dom bästa innan graviditeten ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar