tisdag 10 juni 2014

en blandning av sött och salt

Efter min /vår shoppingflopp i lördags där jag inte hann prova några kläder alls, typ. Så beställde jag hem en lång svart topp och en vit klänning med lite spets på och hoppas innerligt att paketet hinner komma tills fredag (blev skickat igår eller idag så det borde ju hinna eller?) och framför allt att klänningen passar och inte är för kort eller tajt. Har även spanat in en skjorta i stan som jag var tveksam till till först men nu i efterhand vill jag gärna ha den men har inte haft tid att efter jobbet åka och köpa den ännu. Om det finns kvar någon storlek vill säga. Går båda planerna i stöpet och jag stör med inget alls att ha på mig så blir det nog en tur til grannstaden till helgen igen.
Idag har vi handlat och jag har klippt gräsmattan. Maken hade varit orökt i två veckor igår (woohoo!!) idag började han igen (BUUUUU!!!) blandade känslor om den saken men jag kan ju inte sluta röka åt honom så jag får väl vänta tålmodigt på att han inser själv att han ska sluta och verkligen har motivationen till det då. Har jag väntat i 4 år på att han ska sluta så kan jag väl vänta en stund till antar jag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar