torsdag 26 juni 2014

Loppis eller inte ?

Det är loppisrace här och var nu tycker jag. Var och varannan helg så är det loppisrace nånstans. Funderar faktiskt på om jag borde besöka loppisracet som ska äga rum i helgen. Men tyvärr så är jag ingen riktig loppismänniska. Synd faktiskt, eftersom jag alltid tänker " varför går jag inte på loppis och fyndar lika fina saker till en fjuttig slant " varje gång någon lägger upp en bild av vad dom fyndat på loppis. Jag borde lära mig att bli en loppismänniska för vissa verkar ju verkligen hitta riktigt fina saker / klädesplagg som inte ser det minsta nötta eller ens använda ut.
Undrar hur man blir en loppismänniska? Borde kanske googla det nån dag?

Vi fick mera ved idag som vi måste kasta in i ladan senast i helg. My back is killing me eftersom det fattades två personer till utöver dom som är på semester idag. Så då går det inte att undvika att göra vissa saker i jobbet eftersom det kanske inte finns någon annan som har tid att göra dom. Bara att bita ihop och gilla läget. Blev ju inte bättre av att jag fick kasta in ved när jag kom hem efter att ha stressat runt på stan efter en present åt dagmamman eftersom Cevin är sista dagen i morgon. Sen får han sommarlov, höstlov, jullov, sportlov och vilka lov man nu har. Han får börja sin ledighet med att vara hemma med pappa och sen joinar jag nog dem om nån vecka, om jag håller ihop tills semestern börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar