tisdag 24 juni 2014

Borde försöka fixa ett nytt utseende till bloggen men jag varken orkar, har tid eller lust att göra det.
Idag är en såndär dag jag skulle vilja vara lika smal som jag var på den här bilden.
Håret kunde kanske varit lite snyggare men formen var bra.
Ett par snygga leggings och en snygg tröja skulle vara en perfekt outfit för dagens blåsiga väder. Med andra ord är det en såndär dag idag som man önska att förlossningen skulle vara lite närmare för att sen när man ligger där i förlossningssängen önska att man var hemma  med sin tjocka mage i stället.
Jag skulle gärna ta emot lite mer energi och slippa känna mig som en zombie när jag kommer hem från jobbet. Trots att jag går i säng runt kl 21 varje kväll (vissa gånger även på helgen också) så är jag inte det minsta pigg när jag vaknar. Trött hela dagen och hela kvällen.
Nåja man ska väl inte klaga det finns ju alltid dom som har det värre. För att se något positivt i det hela så har ryggen varit lite bättre dom två senaste dagarna.
Igår var det rådgivnings dags igen och allt såg bra ut. Har gått upp ca 10kg hittills och är i vecka 28. I vecka 20-21 hade jag förra gången gått upp lika mycket så jag ligger på den bättre sidan den här gången men det hinner ändra ännu på dom 3 månader som återstår.

Lite mer sommarvärme skulle nog det få vara även för min del trots att jag nog är tacksam över att det inte är så jättevarmt för då har jag inga korvfötter. Bara små korvfingrar när jag får för varmt. Men kanske det kommer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar