måndag 30 juni 2014

Snart har vi en baby!

Efter att ha kämpat mig i genom dagarna på jobbet dom sista veckorna så var det dags att inse att jag borde lugna ner mig. Fast jag tänkt flera gånger att jag nog orkar jobba dom sista 2-2,5 veckorna jag har kvar i jobb så insåg jag fakta idag och ringde rådgivningen för att få komma på en extra kontroll och fick order om att det nu räcker. Det är dags att lugna ner sig och börja vara hemma i stället. Så min ledighet började lite tidigare än planerat.
Nå jag har iaf handlat mat som jag hoppas ska räcka för hela veckan. En bok hittade jag också åt Cevin. " Snart har vi en baby " Den handlar om just det. Att det bor en bebis i mammas mage som snart kommer att komma ut. Vad bebisen äter i mammas mage, vad den gör på dagarna och en mildare variant av hur bebisen kommer ut finns också med i boken. Den verkade vara uppskattade och vi kommer nog läsa den många gånger än innan bebisen ska titta ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar