onsdag 4 juni 2014

Sova lite mera.

Tycker mina inlägg mest handlar om sovtider och hur trött jag är. Nåja vi kör ett till sånt inlägg då. Har inte sovit något vidare den här veckan heller, hittills. Spelar ingen roll om jag går och sover kl 21 om jag vaknar 5 gånger på natten eller vaknar 1 gång men det tar 1-2 timmar innan jag somnar igen. Fortsätter det såhär lär jag inte jobba många veckor mer.

Värmen har återvänt. Gör inte så mycket men det räcker bra med 22-25 grader för min del. 30+ är alltför mycket för min del.
Igår klippte jag gräsmattan eftersom att det skulle regna idag? Nå vi hade ändå inbokat en promenad med våra vänner Elin och Alexa så det gjorde inget att gräsmattan var klippt och det inte regnade idag. Kan väl säga att jag fick räfsa nästan hela gräsmattan igår efter att jag klippt den eftersom den såg ut som någon slaktat den.. Långt gräs två gånger på raken och ingen uppsamlare på eller finfördelare så sätter sina spår och jag var väl lite väl optimistisk när jag började klippa den och inte satte på uppsamlaren "för det skulle ju ta längre då"..
I morgon lovade jag sonen en tur till mommos och se på pisstunno sen hem och fixa mat och städa lite innan hans moster kommer på kaffe/kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar