torsdag 5 juni 2014

Pengar

Har ansökt om alla former av bidrag tills bebisen anländer. Mammapeng, föräldrapeng, barnbidrag osv. Måste dock föra in läkarintyget till FPA nån dag för att inte glömma bort det. Ska försöka mig på det i morgon om jag inte är alltför svettig och slutar lite tidigare så jag hinner in till stan innan jag ska hämta Cevin från dagmamman.
Ikväll har vi städat och haft kaffebesök. Hade trott att bara Cevins faster (inte moster) skulle komma men även svärföräldrarna dök upp. Jag hade tänkt bjuda på Devil's food cake på lördag så en sån ska vi försöka oss på att baka i morgon men om det lyckas är ju en annan sak ;)
Blir det itne bra har vi alltid glass i frysen att bjuda på i stället så ingen panik där. Nu blir det att söka sig till sängs för att orka sockra grisar i morgon utan att behöva gå och ligga på soffan när det blir för varmt och fettet luktar för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar