lördag 3 maj 2014

trötter

Oj jisses så trött jag har varit idag. Väckning var det 6:30- isch, då tyckte den unga herremannen i huset att nu var det dags att stiga upp igen. Suck tycker mamma, jag skulle gärna ha sovit några timmar till.
Tog ett varv till stan på f.m för att se ifall jag skulle hitta något där, men icke. Bebisen fick en newbie pyjamas, Cevin ett par byxor av samma märke och maken fick ett par shorts. Alla nöjda och glada. Jag lär nog vara nöjdare efter nästa helg när jag äntligen (!) fått klippt mitt hår.
En ny hink till sandlådan fick Cevin också, röd såklart. Han vill bara ha röda saker för tillfället men äger väldigt få röda saker så en röd hink var ett lätt val idag.

Jag spanar runt på klänningar mer eller mindre hela dagarna tycker jag? Eller tja inte kanske direkt hela dagen för det går ju inte men iaf kvällarna går åt att titta på klänningar. Tur att jag inte behöver kolla på bröllopsklänningar mera ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar