torsdag 8 maj 2014

Snart helg

Lång jobbdag idag och imorgon lär det vara lika gissar jag. Usch, mina ben gillar inte alls. Skönt att det är helg iaf efteråt. Jag hoppas verkligen att nästa vecka är liiite lugnare.
Nåja igår skulle jag publicera ett inlägg om när vi var på vårt andra ultraljud men det ville inte bloggen. Kan iaf säga att allt såg bra ut och allt satt där det skulle sitta :) Om det är en liten kille eller tjej som bor i min mage tror jag dock att jag sparar lite på ännu innan jag avslöjar det för er ;) Den här gången kommer vi inte att hålla det hemligt som vi gjorde med Cevin. Då var det betydligt lättare. Tror det tog typ 5 min i jobbet efter ultraljudet så hade jag avslöjat mig själv så det var ingen vits att försöka hålla det hemligt den här gången när mitt huvud är så råddigt från förr.
Några namn hade vi reda innan så det ska bli roligt att se ifall vi kommer på fler eller om något av dom namnen vi har passar till bebisen när h*n vill titta ut men det är ju fortfarande länge innan vi behöver fundera på den saken egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar