tisdag 10 september 2013

2/5

Två av fem dagar har vi avverkat på denna vecka så nu är det bara tre dagar kvar innan vi åker iväg och jag kan meddela att jag packat, nada ännu. I morgon borde jag nog ta tag i den saken, Verkligen! (okej handdukar och lakan är packade). Borde även ta ett varv för att inhandla det sista till resan.
Undrar om jag kan låna några timmar av en annan dag till fredag för den dagen kommer ha för lite timmar har jag på känn. Kanske om man stiger upp tidigare? Börjar kl 6 på fredag p.g.a personalbrist på jobbet (semestertider) och snäll som jag är så ställer jag upp och jobbar övertid( eller förtid?)  så det blir iaf att stiga upp kl halv 5 kanske tidigare.
Har ingen aning om när jag slutar den dagen men iaf måste jag hinna efter C till mommodagis, tanka bilen, packa färdigt alla väskor, föra Hugo till min farmor som får agera "kattpassare" nästa vecka, packa allt i bilen, duscha och hinna på klassträff på kvällen. HUGAH, hur ska jag hinna med allt det? Nåja på nått sätt fixar det sig.

I morgon måste jag nog börja packa.
Hugo får ade fotomodell idag fast bilden är gammal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar