onsdag 4 september 2013

I'm back!

So, we meet again.
Jag kommer återgå till att blogga här på blogspot eftersom det nog är det stället jag trivdes bättre på att blogga trots allt. Men det var bra med lite variation och denna gång har jag tänkt bjuda på mer bilder därav kommer också denna blogg att vara endast för inbjudna läsare. Kanske i ett senare skede (om ni är många som vill läsa) så öppnar jag den för alla men nu i början är den endast för inbjudna.
Jag har ju mest bloggen för att få skriva av mig lite och berätta om hur min /vår dag har varit inte för att skvallra eller för andra att snoka runt på. Jag kommer skriva om saker jag är missnöjda med, tacksamma över osv.
Kommentera får man gärna göra både bra och dåliga saker. Har ni frågor så är det bara att fråga på.
Välkomna tillbaka :)
Cevin leker "gömma mommos blompinnar i spånhögen"-leken ;)
hjälper pappa tvätta bilen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar