torsdag 5 september 2013

Hiss eller diss?

Ja idag har jag då klippt mig. Vet dock inte om jag gillar min nya frisyr eller inte. Ni får avgöra själva ;)
 
Före (lagom trött på bilden)
Efter
Så hmm, ja. Vet inte om jag hissar eller dissar pannluggen.
Kan väl tillägga att jag gjorde som maken sa idag, jag citerar: göra nating drastiskt, na heilt nytt!
(månne han tycker att jag klagar på att jag alltid har samma frisyr trots att jag klipper mig? ;)) Nå jag satte mig ner och vid den vanliga frågan man får: " hur har du tänkt dej idag då?" så blev mitt svar: Du får fria händer!
Så dethär är resultatet. Väldigt ovant med lugg men längden på håret överlag gillar jag! Var ganska leid det långa håret nu så det passar bra med lite kortare en tid.

Sen tar vi lite dagens dagisbarn (fast han egentligen är vd en dagmamma).

Och inte att glömma!
Den sjuka maken hade städat så fint tills jag kom hem men alla verkade inte uppskatta att leksakerna var på sina rätta platser så upp-och-ner med ena lådan på golvet igen.

2 kommentarer:

  1. do passar jo riktit bra! men om ja sko få välj så sko do färg e, kanski liti ljusari, elär iaf i en "kalldari" färg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ha no int bestämd me än ifall ja gillar e eller int :P Väldigt ovant än så he e såde från å till.

      Radera