fredag 6 september 2013

Äntligen fredag!

Äntligen är det fredag och hela eftermiddagen har jag haft en I-hate-my-job- feeling. Skulle helst bara ha åkt efter Cevin till dagmamman och sen hem fortast möjliga, men nej. Till slut blev iaf klockan tillräckligt mycket för att jag också skulle få åka hem och nu är det bara en vecka kvar innan vi åker och jag får återgå till mina vanliga sysslor (kanske). Det vet man aldrig eftersom att mitt jobb är väldigt varierande vissa veckor.
Min snälla (förkylda) man hade dock städat igen tills vi kom hem idag så två dagar i rad har jag fått komma hem till ett städat hus. Tack älskling! <3
Inga planer för helgen har vi förutom att börja packa småsaker som vi inte kommer behöva nästa vecka. Vi ska ju till Hemavan snart så för att säkert få med allt så är det lika bra att börja redan. Första gången vi har Cevin med oss och tar båten över så det ska bli både spännande och skönt att komma iväg :) Katterna kommer ju dock att lämna hemma och vi kommer ha katt och husvakt som vanligt, för att vara på den säkra sidan ;)

Jag har varit med tre gånger till Hemavan. Två gånger på vinter för att åka slalom (på tal om det så är mina slalomskidor+ skor till salu) och en gång på hösten. Så här är några bilder från första gången jag var med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar