torsdag 12 september 2013

I morgon

Läget har blivit lite bättre när maken idag meddelade att hela hans linje är lediga i morgon så där hade vi fixat en hel del på ett mycke lättare sätt.
I morgon är det iaf tidig uppstigning som gäller för min del så det innebär jobb från kl 6:00- tills jag är klar. Måste komma ihåg att ta hem bröd från jobbet.
Det kommer dock att bli en intensiv dag men det gör inget för sen på lördag bär det av mot Hemavan! :D Oj så jag har längtat! Det innebär ju då att det blir lugnt på bloggen en vecka framåt eftersom jag inte kommer ha med någon dator eller tillgång till internet. Så ni får hålla er till tåls och hitta på något annat trevligt under tiden så lovar jag att bjuda på många bilder när jag kommer hem igen :)
Om ni vill kan ni ju ställa lite frågor under tiden jag är borta om ni funderar på något.
Annars så tror jag inte att jag hinner blogga så vidare mycket i morgon.
Bjuder på några bilder av Hugo och Max <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar