torsdag 26 september 2013

Myser

Ligger i soffan och myser med Hugo på magen. Katten alltså. Jag har börjat gå en timme tidigare och sova för att hinna läsa lite i den sista boken i Fifty shades- triologin. Jag köpte ju alla böcker på engelska och tänkt läsa alla och dom två första gick fort att läsa men den sista har nog inte gått lika bra. Nu har jag dock hittat lite intresse för den igen så jag försöker läsa lite varje kväll så jag ska komma igenom den. Om det är någon av er som vill låna böckerna och läsa så är det bara att höra av er.
Ikväll har vi städat och i morgon ska jag njuta av att få sluta tidigare (kl 16) och på kvällen så kommer Johanna hit och vi ska ta och avverka vår länk. Måste sova bra i natt så jag är utvilad i morgon så jag orkar springa ;) På tal om utvilad så hände det för första gången ever att maken kom sig upp själv till jobbet utan att jag vaknade av hans alarm på telefonen och fick väcka honom för att han inte vaknar av alarmet. Nå sålänge jag inte sover mig igenom mitt egna alarm på telefonen så har det ju ingen skillnad om jag sover igenom makens ;)
mys hugo som sover i diskhon i gamla lägenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar