söndag 29 september 2013

Smörgåstårtesöndag

Mitt bröd överlevde igår som tur var ;) Så efter att vi ätit frukost idag så fyllde jag upp den under tiden som maken bakade muffins. Riktigt gott smakade den ikväll med tanke på omständigheterna.
Har även hunnit jobba och ta ett varv till Prisma för att fylla på kylskåpet lite. Konstaterade att vi snart får sluta handla eftersom det enda vi verkar köpa är mjölk, blöjor, lite frukt och grönsaker, pasta och hygienartiklar varje gång. Allt bröd och kött (förutom korv faktiskt) så tar vi från varsitt jobb. Bra mycket billigare blir det ju när man handlar när man inte behöver betala till någon mellanhand.

Invigde min pippitröja som min mamma stickat åt mig ikväll. Mysig och varm är den och det bästa av allt är att den inte sticks alls!
Har faktiskt ingen bild av smörgåstårtan jag gjorde idag och inte heller hittar jag någon från tidigare.
Bjuder på en inte alls ny bild av oss. Skulle gissa att bilden är ca 3 år gammal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar