lördag 29 augusti 2015

Villaavslutning

Idag är det villaavslutning. I fjol minns jag inte alls vad vi gjorde ( mest troligen på grund av min preggo hjärna jag hade då) så det var troligen inget storartat och samma blir det i år. Min rygg började bråka igår eller var det redan på torsdagen? Så det enda jag gjort idag var att dammsuga i köket och vardagsrummet, var och handlade lite småsaker och så var vi till svärföräldrarna. Det var vår storslagna lördag den här veckan. Mer än så lär vi inte göra. Gubben är helt slut efter att han varit sjuk och min rygg vill göra absolut ingenting. Har försökt med värkmedicin och ice power men det är ingen förändring så tänkte prova med bastu lite senare bara den blir varm. Badar sällan bastu av någon anledning.
Några har redan börjat smälla raketer men jag har aldrig förstått idén med att köpa raketer. Det är dyrt och nöjet varar inte så länge eftersom dom tar slut väldigt fort. Fina är dom dock att se på.
(Sådär för skojs skull så kollade jag nyss min instagram för att se vad jag gjorde fö ett år sedan. Och för 52 veckor sedan så hade jag bäddat i bebiskorgen åt lilla M <3 )

Men ikväll blir det nog detta

+ bastu
Trevlig villaavslutning allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar