måndag 15 december 2014

För lite tid.

har helt enkelt inte haft tid att blogga alls under helgen.
Nå jag fick iaf tvättat bilen i helgen men det syns väl inte så länge med tanke på att det regnar, igen. Hade tänkt inleda veckan med att göra lite julgodis men det verkade alla andra också ha tänkt så jag sparar den delen till slutet av veckan för en ny runda till stan för att köpa dom ( förhoppningsvis) sista julklapparna och så borde jag väl börja packa in dom. Det var lättare ifjol när man kunde packa trots att C var vaken eftersom han ändå inte förstod vad jag höll på med men i år går det inte lika lätt. Borde väl ta och packa in några nu för att ha det undan sålänge fröken sover.
Jag förstår inte att julen är så nära som den är redan! Det är ju bara några dagar kvar innan det är julafton och man får spendera en hel dag med familjen och äta god mat och ha det allmänt trevligt. Hur kan man inte älska julen liksom?
Hoppas bara att det hinner komma lite snö så man skulle få dendär julkänslan också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar