torsdag 4 december 2014

Glögg

Ikväll inleder jag glöggsäsongen. Ifjol vet jag inte om vi deltog alls? Men i år kommer iaf jag att delta får se om maken vill joina mej när han kommer hem från svågerns.
En liten inledning med julklapparna har jag också gjort men "tomten" kan ju inte varken spana eller köpa så mycket när C är med eftersom han minns exakt ifall jag köpt något åt någon så man måste gömma saker väldigt bra sen. Man vill ju inte direkt höra på julafton " dendär har mamma köpt åt duv pappa!" nog för att pappa ändå vet vad jag köper. Kommer troligen köra alla julklappar till mina föräldrars i förtid för att det inte går att gömma dom här hemma. Vet inte ifall vi kommer ha tomte eller inte men eftersom vi redan tutat i Cevin att tomten nog smyger i fönstren och ser vad han gör så borde väl tomten dyka upp på åtminstone ett ställe vi är på på julafton. Till båda hinner han ju inte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar