torsdag 18 december 2014

Lite sen

Nu har jag äntligen fått ändan ur vagnen och skickat in dop annonsen till tidningen. Fröken blev ju bara döpt för snart 3 veckor sen ;) Men Det har kommit så mycket andra saker så jag har helt glömt bort att skicka in den.
Var till mina kära föräldrar idag ( sket i att städa) och så när etta barnet sov och det andra lekte rövare hos "gambä fammo" åkte jag till stan ett varv för att hämta den sista julklappen och lämna in M's ram för gravering (igen) eftersom jag inte fick något klockslag ingraverat föra gången. Köpte även choklad så jag får fixa ihop lite julgodis i morgon eller till helgen. I morgon måste vi iaf städa och på lördagen eller söndag mumlade maken något om att vi borde åka och hälsa på hans mommo. Hon har ju endast sett lilla M när jag träffade henne i stan en dag.
Borde leta fram en tång också för att knipa bort ett larm från ett par strumpor jag köpte idag men kassakillen märkte tydligen inte larmet och inte pipade det heller när jag gick därifrån så gissar att det inte fungerade som det skulle. Visst kan jag åka till stan bara för att få bort larmet men det känns onödigt så tror vi kör på tången i stället eller maken för det var hans strumpor ;)
sammanfattar livet ganska bra vissa dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar